Dla Wystawców

Jesteś producentem lub dystrybutorem?
Masz firmę o ugruntowanej pozycji lub dopiero debiutujesz?
Targi Wyposażenia Wnętrz – HOME INTERIORS są właśnie dla Ciebie, tutaj z powodzeniem wypromujesz swoją markę, przedstawiając ofertę Zwiedzającym z okręgu Zagłębia Miedziowego, i nie tylko.

Zagłębie Miedziowe (Legnicko-Głogowski Okręg Miedziowy – LGOM) jest to obszar przemysłowy w województwie dolnośląskim, złożony z 5 powiatów (głogowski, polkowicki, lubiński, legnicki, oraz miasto na prawach powiatu Legnica), zamieszkany przez ponad 500 000 mieszkańców.

LGOM jest głównym ośrodkiem przemysłu miedziowego w Polsce oraz jednym z największych ośrodków eksploatacji miedzi na świecie. Największym ośrodkiem LGOM jest miasto Legnica.


Zaprojektuj z nami ciekawe stoisko ekspozycyjne i zaprezentuj się klientom . Jeśli chcesz przedstawić aktualne technologie lub przekonać do nowych rozwiązań zarówno klienta indywidualnego jak i architekta – weź udział w Targach Wyposażenia Wnętrz – HOME INTERIORS !

 

 KORZYŚCI DLA WYSTAWCY:

– nawiązywanie kontaktów handlowych i pozyskanie bezpośrednich zapytań ofertowych,
– przeprowadzanie wstępnych negocjacji oraz zawieranie umów sprzedaży,
– zademonstrowanie obecności firmy na rynku i podkreślenie jej pozycji w branży,
– przedstawienie aktualnej oferty przedsiębiorstwa,
– zdobywanie nowych klientów,
– prezentowanie nowych produktów oraz testowanie reakcji klientów na wyroby wprowadzane na rynek,
– podtrzymywanie kontaktów handlowych z dotychczasowymi klientami i wzmocnienie więzi z partnerami strategicznymi,
– nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów towarzyskich z przedstawicielami innych przedsiębiorstw, organizacji oraz urzędów,
– wymiana i pozyskanie różnego rodzaju informacji (m.in. chęć poznania nowych trendów w przemyśle),
– wymiana doświadczeń dotyczących funkcjonowania przedsiębiorstw w istniejących warunkach rynkowych,
– udział w konkursach, seminariach lub innych imprezach towarzyszących przeznaczonych dla uczestników targów,
– kształtowanie oraz wzmacnianie wizerunku firmy lub marki produktu,
– rozpoznawanie życzeń klientów i przeprowadzanie badań rynku,
– obserwowanie oferty i zachowań konkurentów,
– pozyskanie zainteresowania mediów,
– znalezienie lokalnych przedstawicieli i dystrybutorów produktów,
– zdobywanie nowych dostawców,
– zaprezentowanie produktu przez odwołanie się do wszystkich zmysłów klienta,
– zmobilizowanie oraz zintegrowanie personelu handlowego przedsiębiorstwa,
– poszukiwanie nowych pracowników (np. przedstawicieli handlowych).

Zapraszamy do uczestnictwa.